شورای اجتماعی محلات باعث می‌شود مردم خود را در امور شهر سهیم بدانند

شورای اجتماعی محلات باعث می‌شود مردم خود را در امور شهر سهیم بدانند


منصور ایرانمنش عضو شورای شهر، راه اندازی شوراهای اجتماعی محله را اقدامی موثر در ترغیب و تشویق شهروندان به مشارکت در امور شهر دانست.
به گزارش کرمان آنلاین ؛ منصور ایرانمنش در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری کرمان در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و ثبت نام شهروندان در شوراهای اجتماعی محله را اقدامی خوب و ارزنده از سوی شهرداری عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی فعالیت های شهرداری در حوزه های مختلف باعث می شود که مردم بیشتر با خدمات و اقدامات شهرداری آشنا شوند.
وی ادامه داد: راه اندازی شوراهای اجتماعی، روحیه مطالبه گری را در شهروندان  تقویت می کند و باعث می شود که مردم خود را در امور شهر سهیم بدانند.
ایرانمنش تصریح کرد: همچنین این شوراها باعث می‌شوند مردم بتوانند به صورت مستقیم نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های شهری ارایه کنند و بر کار شهرداری نظارت داشته باشند.   وی مشارکت دادن شهروندان در امور شهر را گامی در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر و داشتن شهری آباد دانست و تصریح کرد:در واقع با راه اندازی شوراهای اجتماعی محله،نقاط ضعف و مسایل و مشکلات محلات شناسایی و اقدامات لازم در خصوص رفع آنها صورت می گیرد.

مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۵۴۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات