معاونین راه و شهرسازی خراسان شمالی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ به درخواست های مردمی پاسخ دادند

معاونین راه و شهرسازی خراسان شمالی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ به درخواست های مردمی پاسخ دادند

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی  ، مهندس سید داود دانشمند در  برنامه ای که برای پاسخگویی مدیران  اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی  به درخواست های مردم از طریق شماره ارتباطی ۱۱۱ برگزار شد، اظهار کرد: این پاسخگویی به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل اداره کل مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری  با حضور معاونین حوزهای بازافرینی شهری و مسکن، املاک و حقوقی ، شهرسازی و معماری ، مهندسی و ساخت انجام شد.

وی در ادامه افزود:سامانه تلفنی ۱۱۱ امروز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۷ پاسخگوی مردم و هم استانی های عزیر با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بود.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان بیان کرد:در این برنامه ۱۴ شهروند مشکلات خود را از طریق این سامانه تلفنی مطرح و پاسخگویی از طریق معاون مربوطه صورت پذیرفت .

گفتنی است: سامانه تلفنی۱۱۱ «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور، با شماره تلفنی ۱۱۱ است که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات