مشکل جاری شدن آب در مسیر پلیس راه سنندج – همدان مرتفع شد

مشکل جاری شدن آب در مسیر پلیس راه سنندج – همدان مرتفع شد

مدیر ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج گفت: آب جاری شده از کانی در روستای برازان در مسیر ورودی سنندج – همدان باعث لغزندگی مسیر می شد که با اجرای عملیات هدایت آب های سطحی مشکل جاری شدن آب در این مسیر رفع شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در جمع خبرنگاران از حل مشکل جاری شدن آب در محور ورودی سنندج مسیر پلیس راه سنندج – همدان خبر داد.

مدیر ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج اظهار داشت : جاری شدن آب از کانی  واقع در روستای برازان در مسیر ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر و همچنین ورودی سنندج – همدان باعث لغزنده شدن مسیر در اوایل صبح و همچنین باعث ایجاد حوادث در این مسیر می شد.

مهندس مرتضی سنندجی افزود: در راستای رفع این مشکل و جلو گیری از حوادث رانندگی در این مسیر عملیات هدایت آب های سطحی در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی از انجام عملیات هدایت آبهای سطحی در مسیر ورودی  پلیس راه سنندج – همدان در پی جاری شدن آب در این معبر خبر داد و عنوان کرد: ۱۵۰ متر کانیوا به صورت نهر در مسیر ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر برای جمع آوری رواناب سرازیر شده احداث شد.

مدیر ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج ابراز امیدواری نمود: با اجرای عملیات هدایت آب های سطحی مشکل جاری شدن آب در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر و ورودی پلیس راه سنندج – همدان رفع شد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات