برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و بزرگداشت ایام فاطمیه با حضور مدیران عامل و کارکنان شرکت های صنعت آب و برق استان در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) شرکت برق منطقه ای زنجان،به میزبانی نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه برگزارشد.

در این مراسم باشکوه،ابتدا مهندس اله مرادی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و خیرمقدم به میهمانان،گزارشی از وضعیت طرحهای در دست اجراء و بهره برداری این شرکت را ارائه نمود.

سپس، حجت الاسلام دکتر دیرباز از اساتید حوزه و دانشگاه،با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) و اینکه ملت ایران با الهام از اهل بیت(ع) در برابر قدرت های در مقابل بیگانگان ایستاده اند تا نشان دهند جزء جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران هستند اظهار داشت: وحدت بین اقوام و ادیان یک استراتژی برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده است و هدف تمام ما حفظ وحدت و انسجام ملی است.

این استاد دانشگاه عنوان داشت:امام راحل بعد از ورود به کشور در قطعه شهدا سخنرانی کردند و بیان داشتند که "من دولت تعیین میکنم"تا نشان دهند این انقلاب از خون شهیدان به بار نشسته است و باید مسوولان کمر همت ببندند تا حافظ این خون ها باشند.

وی افزود با تاکید بر ساده زیستی امام راحل و خلف برحقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه ای، اظهارداشت: مسوولان نظام بدانند اگر خدای ناکرده در حق این ملت و نظام کوتاهی کنند، از نعمات الهی محروم می شوند و باید در آخرت پاسخگوی این حرکت خود باشند.

حجت الاسلام دیرباز ادامه داد: دنیا بداند این انقلاب با فدا کردن خون جوانان به دست آمده و به راحتی در اختیار ما قرار نگرفته که به راحتی از دستمان برود.

وی تصریح کرد: شهدای انقلاب،جنگ تحمیلی و مدافعان حرمی که خون خود را فدا کردند و به ندای رهبری لبیک گفتند، رویش های انقلاب اسلامی هستند و باید قدر آنان را دانست. باید تلاش کنیم پرچم این انقلاب را تقدیم صاحب اصلی آن یعنی حضرت حجت ابن الحسن امام زمان (عج) کنیم.

شایان ذکر است، در این مراسم برنامه های متنوع دیگری از جمله اجرای گروه تواشیح حبل المتین و مسابقه ای  با عنوان "انقلاب اسلامی ایران" ایران اجراء شد و به قید قرعه به ۲۲ نفر از کارکنان صنعت آب و برق استان جوائزی اهداء شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات