بزودی؛ غرفه های بازار روز میوه و  تره بار واگذار می شود

بزودی؛ غرفه های بازار روز میوه و تره بار واگذار می شود

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت:  غرفه های بازار روز میوه و  تره بار و ارزاق عمومی در شهر اورمیه طی آینده نزدیک واگذار می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا حافظی بیان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اورمیه با هدف حذف واسطه ها و برچیدن بساط دستفروشی؛ اقدام به جانمایی ۶ بازارچه در خیابان ارشاد ۲، خیابان سربازان گمنام ۳، خیابان شهید ذاکر، خیابان امین  ابتدای خیابان شهید اصغری ،  بلوار فرهنگیان مقابل پارک فرهنگ  و  خیابان استادان از طریق آگهی مزایده واگذار خواهد کرد.

وی افزود: تثبیت بازارچه های روز موجب توازن نسبت عرضه و تقاضا و دسترسی آسان مردم به بازارچه ها می شود که این امر علاوه برحمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه موجب برچیدن بساط دستفروشان و رفع موانع سد معبر می شود.

حافظی ادامه داد: کلیه اقلام عرضه شده در بازارچه های روز تحت نظر مستقیم بازرسان کمیسیون نظارت است.

وی اظهار کرد:  باتوجه به اینکه این بازارچه ها در شش نقطه با پراکندگی مناسب ایجاد شده سبب روان شدن ترافیک در ایام پیک خرید نوروزی گردیده و بار سفر را در کلیه معابر به صورت یکسان تقسیم می کند که با عملیاتی شدن این طرح شاهد صرفه جویی در وقت و انرژی و انظباط شهری می شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: امیدواریم با برچیدن بساط واسطه گری ، دستفرشی   و نیز با تثبیت جایگاه این بازارچه ها، کیفیت و قیمت میوه و اقلام دراین شهرمتعادل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات