اجرای شبکه فاضلاب داخل منازل بر عهده مالکان است

اجرای شبکه فاضلاب داخل منازل بر عهده مالکان است

www.BanaNews.irمدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی شرکت‌های آب و فاضلاب، اجرای شبکه فاضلاب داخل منازل بر عهده و با انتخاب مالک انجام می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اصغر ریاضتی با اشاره به اجرای عملیات نصب انشعاب فاضلاب در مناطق مختلف تهران، افزود: شهروندان محترم باید مدنظر داشته باشند که اجباری برای واگذاری شبکه داخل به پیمانکاران و کارگران نصب انشعاب وجود ندارد و لوله‌گذاری داخلی منزل و نصب آن به شبکه اصلی با انتخاب مالک انجام می‌شود.

وی افزود: با آغاز عملیات نصب در هر محدوده، مجوز لازم برای حفاری نیز از شهرداری منطقه برای مدت مشخص اخذ می‌شود و شهروندان می‌تواند در طول مدت اجرا با استفاده از همین مجوز، پیمانکار واجد شرایط و آشنا به موارد فنی را به انتخاب خود برای ایجاد شبکه فاضلاب داخل منزل به کار بگمارند و الزامی برای نصب هم‌زمان سیفون به شبکه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران تاکید کرد: به طور معمول چند روز پیش از آغاز عملیات نصب انشعاب فاضلاب در محله‌های مختلف تهران، شرکت فاضلاب تهران با نصب بنر و توزیع تراکت، در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌کند، بنابراین شهروندان می‌توانند در فاصله اطلاع‌رسانی تا آغاز عملیات، شبکه داخلی منزل را تا نقطه اتصال به شبکه آماده نصب کنند.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، ریاضتی ادامه داد: پیمانکاران فعال در نصب انشعاب فاضلاب در خارج منزل از شبکه تا محل نصب سیفون، به هیچ عنوان مجاز به اخذ هزینه برای انجام عملیات لوله‌گذاری تا محل نصب سیفون نیستند، همچنین محل حفاری و نصب سیفون فاضلاب باید در مقابل ملک و در نزدیک‌ترین مکان به لوله انتظار انجام شود.

گفتنی است شهروندان محترم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۲ با این شرکت تماس بگیرند.

 

 

    نظرات