قیمت مسکن در انگلیس کاهش یافت

قیمت مسکن در انگلیس کاهش یافت

www.BanaNews.irبنانیوز- موسسه تحقیقاتی هوم تراک انگلیس اعلام کرد به دلیل چشم‌انداز منفی و نگران‌کننده اقتصاد انگلیس قیمت مسکن در این کشور طی ماه آوریل بیش از ۳٫۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش رویترز این موسسه در ادامه افزود پیش بینی می شود با توجه به چشم انداز منفی و نگران کننده اقتصاد انگلیس قیمت مسکن در این کشور تا پایان سال ۲۰۱۱ روند نزولی خواهد داشت .

بر اساس این گزارش میانگین قیمت مسکن در انگلیس طی ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳٫۳ درصد کاهش یافت که این میزان کاهش از اکتبر ۲۰۰۹ تا کنون بی سابقه بوده است .

این موسسه در ادامه افزود با توجه به کاهش هزینه های مصرفی و چشم انداز منفی اقتصاد انگلیس پیش بینی می شود روند نزولی قیمت مسکن در این کشور طی ماههای آینده نیز ادامه یابد . سیاستهای دولت انگلیس در افزایش مالیاتها و کاهش هزینه های دولت تاثیر زیادی بر روند نزولی قیمت مسکن داشته است . ریچارد دانل کارشناس ارشد موسسه هوم تراک تاکید کرد با افزایش عرضه مسکن در شش ماه دوم ۲۰۱۱ پیش بینی می شود روند نزولی قیمت مسکن در این مدت شتاب بیشتری داشته باشد . کاهش هزینه های مصرفی در اقتصاد انگلیس نیز موجب کاهش بیشتر تقاضا برای خرید مسکن خواهد شد .

 

 

    نظرات