به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی: برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در شرکت برق منطقه ای غرب

به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی: برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در شرکت برق منطقه ای غرب

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی؛ مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در محل تالار برق این شرکت برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تقدیر از ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی به خاطر حضور پرشور در حماسه یوم الله ۲۲ بهمن گفت: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور حماسه پیروزی، خودباوری، ظلم ستیزی و عدالت خواهی ملت ایران اسلامی است که ملت ولایی ایران در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر با آرمان های مقدس امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید پیمان کردند.

مهندس اسدی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر صنعت برق در زمان انقلاب افزود: به برکت انقلاب اسلامی، شاخص های عمده صنعت برق در مقایسه با دوران قبل از انقلاب در حوزه استحفاظی این شرکت در کرمانشاه، کردستان و ایلام افزایش چشمگیری داشته است و این همه، با تحمیل ۸ سال جنگ نابرابر و ظالمانه رژیم بعثی صدام و حامیان جهانی او، تحریم ها و تهدیدهای جهانی بوده و هست.

گفتنی است گروه های هنری با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری فضای شاد و فرح بخشی را به جشن مذکور دادند.

در پایان نیز از پیشنهاد دهندگان برتر و رابطین خبر در سال ۱۳۹۷ و ورزشکارانی که در مسابقات ورزشی سراسری وزارت نیرو موفق به کسب مدال شده بودند با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد. [if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات