مصوبات بیستمین کارگروه ملی وام دهیاری‌ها اعلام شد

مصوبات بیستمین کارگروه ملی وام دهیاری‌ها اعلام شد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ۱۵ طرح اقتصادی درآمدزای دهیاری‌ها و ۶۶ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی از چند استان در بیستمین جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها بررسی و به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سعید رضا جندقیان بیدگلی ضمن اعلام خبر فوق گفت: در این جلسه که ۱۵ بهمن با حضور اعضای کمیته ملی وام دهیاری‌ها، نمایندگان پست بانک ایران و نمایندگان استانداری‌های ذی‌ربط درسازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شد، ۱۵ طرح اقتصادی درآمدزای دهیاری‌ها از استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، یزد، کرمان، و کهگیلویه و بویراحمد و ۶۶ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی از استانهای آذربایجان‌شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، زنجان، سمنان، گلستان، هرمزگان و مازندران بررسی و به تصویب کارگروه رسید.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها و براساس پیش‌بینی انجام شده ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی مربوطه ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در چارچوب تفاهم نامه همکاری مشترک با پست بانک ایران تشکیل شد.

جندقیان از دهیاری‌های کشور خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های روستای خود، از فرصت ایجاد شده برای رونق اقتصادی روستا و ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری نهایت استفاده را ببرند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات