حضور مهندس شالی بگ سرپرست شهرداری اراک، در یکصدمین نشست مجمع شهرداران ...

حضور مهندس شالی بگ سرپرست شهرداری اراک، در یکصدمین نشست مجمع شهرداران ...

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین شهرداری اراک، یکصدمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، در شهرداری تهران و با حضور پیروز حناچی شهردار پایتخت برگزار شد.
در این جلسه که پیش از دیدار شهرداران کلانشهرها با معاون اول رییس‌ جمهور برگزار شد، اعضا به تبادل نظر درباره موضوعات مطرح در جلسه با معاون اول رییس جمهور پرداختند.
از جمله این موضوعات تعیین وضعیت بدهی دولت به شهرداران و رسیدگی به معضلات استخدامی در شهرداری ها بود.
در این نشست شهرداران همدان، اهواز، قم، اراک ، تبریز، اصفهان، شیراز، ارومیه، مشهد، رشت، یزد، کرمان، تهران، زاهدان، اردبیل و کرج شرکت داشتند و به تبادل نظر پرداختند.
همچنین در این جلسه نوروزی شهردار اصفهان به عنوان نماینده شهرداران کلانشهرها در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی انتخاب شد. پیش از این تقی زاده خامسی این سمت را بر عهده داشت.
همچنین در این جلسه لوح یادبود یکصدمین نشست شهرداران کلانشهرها رونمایی و نیز اعلام شد که نشست بعدی اردیبهشت سال آینده در شهر شیراز برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، با توجه به پیوستن شهردار تهران به «کمپین سه شنبه های بدون خودرو»، پیروز حناچی پیشنهاد داد شهرداران حدفاصل خیابان بهشت تا پاستور را با دوچرخه طی کنند؛ که این پیشنهاد با استقبال شهرداران کلانشهرها رو به رو شد.لذا بعد از اتمام نشست، شهرداران کلانشهرها همراه با شهردار تهران، این مسافت را برای ملاقات با معاون اول رییس جمهور رکاب زدند.
لازم به ذکر است، در دوازدهمین سه‌شنبه بدون خودرو، ۱۴ شهردار کلانشهرهای ایران، دکتر حناچی شهردار تهران را همراهی کردند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات