مدیر اجرایی بوئینگ:  رونق تقاضا برای هواپیماهای جدید

مدیر اجرایی بوئینگ: رونق تقاضا برای هواپیماهای جدید

www.BanaNews.irمدیر اجرایی بوئینگ اعلام کرد: صنعت هواپیمایی جهانی تاکنون در برابر افزایش هزینه‌های سوخت انعطاف‌پذیر بوده و شرکتها برای هواپیماهای جدیدتر و دارای مصرف سوخت بهینه‌تر علاقه نشان می‌دهند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، جیم مک نرنی در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از نشست سالانه سهامداران این شرکت اظهار کرد: شرکتهای هواپیمایی با هزینه‌های سوخت که به دلیل افزایش قیمت نفت در سال جاری به بالای صد دلار در هر بشکه، افزایش چشمگیری یافته‌اند، به خوبی کنار آمده‌اند.

به گفته وی، در سطح فعلی تقاضا در واقع بهبود یافته زیرا محصولات جدیدتر این شرکت در مقایسه با انواع قدیمی‌تر، دارای مصرف سوخت بهتری هستند در نتیجه خریداری سریع‌تر هواپیماهای جدیدتر منطقی است.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا، بوئینگ هفته گذشته اعلام کرد سود سه ماهه این شرکت ۱۳ درصد افزایش یافت که بیش از پیش بینی‌های وال استریت بود. بزرگترین شرکت هوافضا و دفاعی جهان که با ایرباس رقابت می‌کند، تاکنون سفارشهایی به ارزش ۲۶۳ میلیارد دلار دریافت کرده است.

این شرکت فعالیت خود را بین هواپیماهای تجاری و محصولات دفاعی تقسیم کرده است.

مدیر اجرایی بوئینگ همچنین اظهار کرد کشته شدن اسامه بن لادن احتمالا تاثیر اندکی بر روی هزینه‌های دولت برای محصولات و خدمات دفاعی بوئینگ دارد.

 

 

    نظرات