اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادین متجاهر، متکدیان و کارتن خوابها از سطح شهر چناران

اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادین متجاهر، متکدیان و کارتن خوابها از سطح شهر چناران

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، علی نظامی مقدم با اعلام این خبر گفت: طبق هماهنگی خوبی که از طریق دادستان محترم شهرستان صورت گرفت و تعامل و همکاری پرسنل زحمتکش منطقه انتطامی اولین مرحله از طرح ضربتی ساماندهی افراد معتاد و کارتن خواب طی شب گدشته با جمع آوری ۷۰ نفر از این افراد به مرحله اجرا درآمد.
معاون خدمات شهری شهرداری چناران بیان کرد: این طرح با هدف پاکسازی معابر و خیابانهای مختلف سطح شهر از ناهنجاری های شهری بود که هم نارضایتی شهروندان را از وجود این افراد شاهد بودیم و همچنین کاهش آمار سرقت‌های خرد در سطح شهر که نتیجه مطلوب آن را با اجرای طرح داشته باشیم.
وی افزود: این طرح با حضور ۴ تیم شامل پلیس و پرسنل خدمات شهری شهرداری اقدام به جمع آوری معتادین و کارتن خوابها در معابر و خیابان های مختلف شهر چناران کرد.
نظامی مقدم تصریح کرد: افرادی که شب گدشته با اجرای طرح جمع آوری شدند در محل ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهرداری اسکان گرفتند و با تهیه شام و پتو از این افراد پذیرایی شد و انشاالله طبق هماهنگی که با مدیریت بهزیستی شهرستان انجام گرفته است کلیه این نفرات به منظور درمان و حرفه آموزی تحویل مراکز بازپروری بهزیستی میگردند.
این مقام مسئول در شهرداری چناران خاطرنشان ساخت: قطعا اجرای اینگونه اقدامات سالم سازی محیط شهری را از وجود برخی از ناهنجاریها بدنبال دارد و به طبع آن افزایش احساس امنیت شهروندان عزیز را به ارمغان می آورد بصورت مستمر و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
معاون خدمات شهری شهرداری چناران افزود: جا دارد از همکاری و حسن توجه دادستان محترم و فرماندهی و عوامل خدوم نیروی انتظامی شهرستان که در اجرای این طرح زحمات زیادی را متقبل گردیدند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات