نخستین برنامه گذر کودکانه در پیاده راه وکیل اجرا شد

نخستین برنامه گذر کودکانه در پیاده راه وکیل اجرا شد


نخستین برنامه گذر کودکانه در راستای تبدیل شیراز به شهر دوستدار کودک در پیاده راه وکیل با حضور کودکان و گروه های بازی، فرهنگی، هنری و ورزشی کودکان به همت شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی (منطقه ۸) اجرا شد.
شهردار منطقه ۸ شیراز با اشاره به استقبال بی نظیر کودکان و خانواده ها از برنامه های اجرا شده در این گذر گفت: تصمیم داریم هر نوبت یکی از خیابان های سطح این منطقه را به گذرهای کودکان اختصاص دهیم تا کودکان بتوانند در برنامه های شاد و متنوع شرکت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، هادی شهدوست شیرازی شهر دوستدار کودک را شهری دانست  و افزود: در شهر دوستدار کودک نیازهای کودکان در کانون توجه قرار دارد و تلاش می شود تا فضای فعالیت کودکان همانند سایر شهروندان و منطبق با نیازهایشان مناسب سازی و بسترسازی شود.
دکتر لیلا دودمان عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی استانها در مورد طرح شهر دوستدار کودک و مکلف شدن شهرداری های سراسر کشور به اجرای این طرح و همچنین ابلاغیه دستورالعمل شهرهای دوستدار کودک از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پروژه طرح شهر دوستدار کودک در حوزه معاونت شهرسازی و معماری آغاز به کار کرده است.
دکتر دودمان افزود: در این راستا تلاش‌ داریم با همکاری شهرداران مناطق، شهر شیراز را برای پیوستن به شبکه جهانی شهرهای دوستدار کودک آماده کنیم و اجرای نخستین گذر کودکانه در پیاده راه وکیل در راستای زمینه سازی برای پیاده سازی و بستر سازی شهر دوستدار کودک است.
براساس این گزارش نخستین برنامه گذر کودکانه در راستای تبدیل شیراز به شهر دوستدار کودک در پیاده راه وکیل چهارشنبه اول اسفند ماه از ساعت سه بعد از ظهر تا ۷ شب با حضور کودکان و گروه های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی کودکانه برگزار شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات