معاون وزیر راه:  ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه راه اصلی اردبیل ـ سرچم نیاز است

معاون وزیر راه: ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه راه اصلی اردبیل ـ سرچم نیاز است

www.BanaNews.irمعاون وزیر راه و ترابری و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برای تکمیل پروژه راه اصلی اردبیل به سرچم به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس احمد صادقی در جریان بازید از پروژه راه اصلی محور اردبیل ، فیروزآباد ، سرچم افزود: تاکنون برای اجرای این پروژه یک هزار و۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی زمان بهره برداری از این پروژه را نیمه اول سال جاری ذکر کرد و از پیمانکاران اجرایی این پروژه خواست با شتاب بیشتر این محور ارتباطی را برای بهره برداری در آینده نزدیک به پایان برسانند.

صادقی از نحوه احداث قطعات مختلف و تونل‌های پروژه راه اصلی فیروزآباد، سرچم و نیز قسمت رانش یافته این پروژه بازدید و راهکارها و تمهیدات لازم برای ساخت مجدد قسمت رانشی را ارایه کرد.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور از کارهای باقی مانده و مشکلات موجود در پروژه راه اصلی فیروزآباد ، سرچم را تعریض ترانشه‌ها، احیای کانال‌ها، احداث راهدارخانه، نصب روشنایی تونل‌ها و آسفالت لایه اول و دوم قطعات ۲و ۳ و ۴ و سایر کارها اطلاع یافته و دستورات لازم برای حل این مشکلات را صادر کرد.

این پروژه با ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی به طول ۱۱۸ کیلومتر در حال عملیات ساخت راهسازی است که در آن ۹ تونل، ۹ پل خاص و تعداد زیادی ابنیه فنی احداث شده است.

معاون وزیر راه در جریان سفر به اردبیل از کارخانه آسفالت و سنگ شکن شرکت جهاد نصر حمزه بازدید کرده و گفت: لایه اول آسفالت قطعات ( ۱ ) و ( ۳ ) و ( ۴ ) به اتمام رسیده و اجرای لایه دوم قطعات مذکور همراه با قطعات ( ۲ ) و ( ۳ ) و ( ۴ ) لایه اول و دوم آسفالت این قطعات در سال جاری اجرا خواهد شد.

 

 

    نظرات