دعوت هیات مدیره سازمان برای برگزاری شکوه مند مراسم هفته مهندس

دعوت هیات مدیره سازمان برای برگزاری شکوه مند مراسم هفته مهندس

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد روز شنبه چهارم اسفند تشکیل جلسه داد .

در این جلسه که مقارن با آغاز هفته بزرگداشت مهندس در استان یزد بود رئیس سازمان درباره شخصیت، فضایل ،اندیشه‌ها ،اقدامات و تالیفات فیلسوف و ریاضیدان و اندیشمند بزرگ جهان اسلام و ایران مرحوم خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند سده هفتم به تفصیل توضیحاتی داد و نامگذاری میلاد این بزرگ مرد را به نام روز مهندسی گرامی داشت. و ی ابراز امیدواری کرد :مهندسان دلسوز متعهد و متخصص با تاسی به خواجه نصیر در راه توسعه و آبادانی جامعه گام بردارند.

دکتر سالاری همچنین درباره دستاوردهای خوب مجمع عمومی اخیر سازمان که با آرامش و در فضای همکاری و صمیمیت برگزار شد یاد کرد و از تصویب گزارش عملکرد سال ۹۶ سازمان و تصویب بودجه پرچالش سال ۹۸ که با مشارکت خوب و اعتماد مهندسان صورت پذیرفت ابراز خرسندی کرد .

وی همچنین از توسعه همکاری و معاضدت فزاینده شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد، اداره کل راه و شهرسازی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با سازمان و اهداف آن تقدیر کرد و گفت: نگاه به عملکرد شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان بر مبنای فرایند محوری باید باشد و ما در همه عرصه‌ها یاور و پشتیبان یکدیگر خواهیم بود تا تخلفات ساختمانی به حداقل برسد. تشریح برنامه‌های هفته مهندس دیگر دستور کار نشست اخیر هیئت مدیره سازمان بود که  رئیس سازمان به نمایندگی از هیئت مدیره از همه اعضا برای شرکت در برنامه ها و نشست های تخصصی و عمومی مربوط به این ایام دعوت کرد.

برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت مهندس در تاریخ هفتم اسفند در سالن مرکز تربیت معلم شهید پاکنژاد همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن از مهمترین این برنامه‌هاست که در آن مقامات ارشد استان در جمع مهندسان حضور می یابند و علاوه بر سخنرانی پروفسور نجاتی در زمینه مدل های نوین کسب و کار چند برنامه هنری نیز اجرا و از پیشکسوتان و بانوان مهندس برگزیده تجلیل می گردد . درجلسه هیئت مدیره سازمان همچنین برنامه زمان‌بندی انتخابات هیئت رئیسه دفاتر نمایندگی در شهرستان ها توسط آقای سید محسن دشتکی به اطلاع هیات مدیره رسید و حاضران در جلسه دیدگاههای خود را در مورد نحوه برگزاری این مهم بیان کردند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات