رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

رفع مشاغل مزاحم و ایجاد رفاه اجتماعی از اولویت های مدیریت شهری است .

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مشاغل مزاحم و سد معبر از سوی مدیریت شهری ساماندهی شده و امروز متاسفانه با توجه به بروز مسائل صنف فلزکاران و درودگران از جمله اصنافی هستند که موجب بروز سد معبر برای شهر و شهروندان شده است که بطور جدی پیگیری و رفع خواهد شد .

عبدالرحمن نقشین که در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون نظارت شورا سخن می گفت با تبریک پنجم اسفند روز مهندس و سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) اذعان داشت: در جلسه کمیسیون نظارت شورا موضوع ساماندهی درودگران و فلزکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امید است با توجه به نزدیکی سال نو ساماندهی این اصناف نیز انجام گیرد .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: ۱۱۵۰ مصوبه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه ابلاغ و از این تعداد حدود ۱۲ مصوبه بدون دستور ، ۶۶۷ (۵۸ درصد) مصوبه اقدام شده ، ۴۲۷ مصوبه (۳۷درصد) در دست اقدام و ۳۵ مصوبه اقدام نشده است .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بررسی درخواست انجمن صنفی دکه داران شهر ارومیه در جلسه کمیسیون انجام و مقرر گردید در جلسه آتی کمیسیون با حضور نمایندگان این صنف ، معاونت خدمات شهری و سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارومیه بررسی شود .

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: موضوع درخواست و مشکلات رانندگان استیجاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

نقشین گفت : مشاغل مزاحم در شهر ارومیه علاوه بر اینکه آلودگی صوتی و سد معبر ایجاد می کند ، نارضایتی شهروندان را بوجود می آورد تابه حال اقداماتی صورت گرفته ولی مسئولین در این زمینه چندان موفقیت کسب نکرده اند و امید است شهرداری در این مورد با ادارات دیگر اصناف ، صنعت و معدن و تجارت و نیروی انتظامی هماهنگی لازم را داشته باشند و متاسفانه اصناف مزاحم در ارومیه در اکثر خیابان های اصلی فعالیت دارند و آرامش شهروندان را مختل کرده اند.

پنجاه و سومین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور مهندس عادل فتاحی ، حسین بخشایشی ،زلفعلی ابراهیمی ، مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون ، سحابی معاون خدمات شهری ، سلامتی شهردار منطقه ۲ ، حافظی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ، طاهری رئیس اتاق اصناف ارومیه ، روسای اتحادیه های درودگران و فلزکاران در تاریخ ۹۷/۱۲/۴ با دستور جلسه بررسی نامه های کمیسیون و رفع سد معبر درودگران و فلزکاران برگزار شد .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات