ساعت کاری ادارات و دوایر شهرداری چناران تا انتهای اسفندماه ۹۷ به ساعت ۱۷ عصر افزایش پیدا کرد.

ساعت کاری ادارات و دوایر شهرداری چناران تا انتهای اسفندماه ۹۷ به ساعت ۱۷ عصر افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر چناران، مهندس هادی باروئی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال ۹۷ و به منظور ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان ساعت کاری برخی از دوایر این شهرداری افزایش پیدا کرد.
شهردار چناران گفت: معاونین، روسا و پرسنل ادارات شهرسازی، درآمد، مالی و خدمات شهری طبق دستورالعملی که به آنها ابلاغ گردید مکلف شده اند از ابتدای اسفند تا آخرین روز اسفندماه ۹۷ پاسخگوی مراجعات مردمی باشند.
وی عنوان کرد: معمولا همه ساله مراجعه مردم به ادارات و از جمله شهرداری ها به منظور تسریع و اتمام کارهای اداری شان افزایش می یابد و به نوعی دغدغه دارند تا این چرخه اداری هرچه زودتر به پایان رسد. به همین منظور در راستای افزایش رضایت شهروندان این موضوع از روزهای نخست اسفندماه جاری توسط شهرداری چناران در دست اقدام قرار گرفته است.
مهندس باروئی بیان کرد: با عنایت به استقبال همشهریان معزز از بهره مندی ۳۰ درصد تخفیفات عوارض ساختمانی و همچنین فرصت اعلام شده تا انتهای سال در خصوص پرداخت عوارض خودرویی که قصد دارند مشمول ۲۴ درصد جریمه دیرکرد پرداخت نگردند، با افزایش ساعت کاری ادارات مرتبط این نوع خدمات را نیز برای مردم خوبمان انجام می دهیم.
شهردار چناران تسریع کرد: ان شاالله بتوانیم با افزایش ساعت کاری میزان رضایتمندی شهروندان چنارانی را با خدماتی که به آنان ارائه می دهیم ارتقا بخشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات