تحویل عمده واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان تهران تا پایان امسال

تحویل عمده واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان تهران تا پایان امسال

www.BanaNews.irوزیر مسکن و شهرسازی گفت: تعداد زیادی از واحدهای مسکونی مهر که در چهار شهر جدید پرند، هشتگرد، پردیس و اندیشه در دست ساخت هستند تا پایان امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس نیکزاد که صبح روز پنجشنبه برای بازدید از پروژه های مسکن مهر به شهر جدید پرند رفته بود با بیان اینکه در ۴ شهر جدید اطراف تهران ۱۹۲ هزار واحد مسکونی مهر در دست ساخت است تصریح کرد: از این تعداد ها حدود ۱۰۰ هزار واحد در شهر جدید پرند ۶ هزار واحد در شهر جدید اندیشه ۵۵ هزار واحد در شهر جدید هشتگرد و الباقی در شهر جدید پردیس در دست ساخت هستند.

وی از تکمیل عمده واحدهای مسکونی در دست ساخت برای متقاضیان تهرانی تا پایان امسال خبر داد و افزود: هم اکنون زمانی است که متقاضیان ثبت نام کرده باید آورده مالی خود را که بسته به متراژ پروژه و واحد مسکونی متغیر است را تامین کنند.

وزیر مسکن و شهرسازی ادامه داد هر چه مشاعات یک واحد مسکونی و یا متراژ آن بالاتر باشد میزان سهم آورده متقاضیان نیز بیشتر است و بالعکس هر چه متراژ واحدهای مسکونی مهر و مشاعات آنها کمتر باشد میزان آورده متقاضی نیز کاهش خواهد یافت.

مهندس نیکزاد به سرعت بالای اجرای طرح مسکن مهر بویژه در شهرهای جدید پرند و هشتگرد اشاره و تصریح کرد: با اینکه همکاران ما در وزارتخانه های نیرو و نفت زحمات فراوانی می کشند اما از آنجایی که عمده واحدهای مسکونی مهر در دست ساخت هم اکنون در مرحله اتمام سفت کاری و شروع نازک کاری قرار دارند باید با سرعت بیشتری نسبت به گذشته اقدام به تامین خدمات زیربنایی لازم کنند چرا که با بارگذاری سنگینی از جمعیت در شهرهای جدید اشاره شده روبرو هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد : تعداد زیادی از واحدهای مسکونی مهر تا پایان سالجاری تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 

 

    نظرات