نخستین تقاطع غیر همسطح در بندرعباس احداث می شود

نخستین تقاطع غیر همسطح در بندرعباس احداث می شود

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر از احداث نخستین تقاطع غیرهمسطح در بندرعباس خبر داد.www.bananews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبدالرضا بنی نعیم در گفتگو با خبرنگار مهر در بندرعباس بیان داشت: اولین تقاطع غیر همسطح بندرعباس در چهار راه رسالت احداث خواهد شد که مراحل قانونی این پروژه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت جهاد نصر کرمان از طریق برگزاری مناقصه انتخاب و قرارداد احداث تقاطع غیرهمسطح رسالت هم به امضای شهرداری و این شرکت رسیده و به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

بنی نعیم عنوان کرد: کارگاه شرکت جهاد نصر کرمان جهت آغاز عملیات اجرایی آماده شده و حتی پایه های تقاطع که در محل احداث نصب خواهد شد آماده است.

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر بندرعباس علت تاخیر این پروژه را شکایت و گلایه مندی اهالی و کسبه چهار راه رسالت عنوان کرد و افزود: برخی از کسبه این منطقه نسبت به اجرایی این پروژه ابراز گلایه کرده اند و تقاضای انجام کار کارشناسی شده است.

وی تصریح کرد: پس از طرح این موضوع در جلسه مشترک شورای شهر و شهردار بندرعباس قرار بر این شد تا مشکلات مردم توسط شهرداری مورد کارشناسی قرار گرفته تا پروژه بر اساس کارهای کارشناسی به مرحله اجرا درآید.

بنی نعیم اظهارداشت: انجام این طرح تاثیرات مثبتی در کاهش مصرف سوخت، روان سازی ترافیک در شهر، تغییر چهره شهر و پیش مقدمه ایی برای آغاز طرحهای احداث تقاطع های غیر همسطح دیگر در سایر نقاط کارشناسی شده خواهد بود.

    نظرات