همایش ملی گردشگری و توسعه پایدار در دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود

همایش ملی گردشگری و توسعه پایدار در دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود

همایش ملی گردشگری و توسعه پایدار تیرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی واحد همدان برگزار خواهد شد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد رحمانی، دبیر همایش در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا در همدان، بیان کرد: این همایش بیست و دوم و بیست و سوم تیرماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: بحث و بررسی نقش آموزش در ایجاد اشتغال و افزایش ارتقای کیفیت شغلی در حوزه‌های گردشگری و بررسی و شناخت استانداردهای جدید آموزشی در بخش گردشگری

از اهداف برگزاری این همایش است.

رحمانی عنوان کرد: از دیگر اهداف این همایش، می توان به بررسی شاخص‌ها و ویژگی‌های گردشگری در توسعه پایدار، بررسی زیرساخت‌های موجود و نیازهای فردا در توسعه پایدار و شناخت تکنولوژی‌های جدید در عرصه و فضای گردشگری اشاره کرد.

وی با بیان این‌که تقریبا بیش از ۲۰ محور برای همایش دیده شده است، عنوان کرد: برخی از این محورها در بخش‌های آموزشی، کارآفرینی، مدیریت، اکوتوریسم و گردشگری شهری است.

رحمانی ادامه داد: گستره محورهای همایش باعث می‌شود تخصص های متفاوت از جمله رشته های جهانگردی، جغرافیا، معماری، شهرسازی، منابع طبیعی و برخی رشته‌های دیگر در این همایش حضور داشته باشند.

دبیر همایش ملی "گردشگری و توسعه پایدار" اظهار داشت: از مجموعه ۱۵۰ مقاله پیش بینی می‌شود ۵۰ سخنرانی در طی این دو روز ارایه شود.

وی ادامه داد: مقالات در چند سطح سخنرانی، پوستر و یا چاپ در مجموعه مقالات همایش ارایه می‌شود.

رحمانی بیان کرد: در کنار همایش نمایشگاهی از دستاورهای گردشگری سازمان‌ها فعال خواهند بود.

وی عنوان کرد: در این همایش دکتر پرویز کردوانی بزرگترین مرد طبیعی شناس ایران حضور خواهند داشت و در مورد اکوتوریسم سخنرانی می کند.

رحمانی تصریح کرد: داوری توسط متخصصین و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور انجام می‌شود. مجموعه مقالات پذیرفته شده پس از داوری در کتاب مجموعه مقالات چاپ می شود.

این همایش در سطح ملی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهرداری‌های همدان و بهار، فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های منطقه پنج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار خواهد شد.

 

 

    نظرات