برگزاری نشست سوم کانون تفکر

برگزاری نشست سوم کانون تفکر

کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سومین نشست خود شبکه سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ،در این نشست که در سالن جلسات نظام مهندسی برگزار شد، ابتدا دکتر سالاری رئیس سازمان ،با اشاره به نتایج حاصل از نشست های قبلی این کانون ،ابراز امیدواری کرد با مشارکت هرچه فعال‌تر مهندسان و صاحبنظران بتوان به راهکارهای اساسی در جهت تحول و انسجام هرچه بهتر سازمانی دست یافت.

وی با تبیین ویژگی های کار سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک نهاد مردمی و فنی تخصصی، اهداف عالی سازمان را در جهت بهبود کیفیت ساخت و ساز و رعایت اصول و دستورالعمل ها بر مبنای مقررات ملی ساختمان، اعلام کرد .

به گفته وی ،نیروی انسانی متخصص و باتجربه سازمان با ایجاد شبکه پویا و خلاق می تواند به بلوغ مورد انتظار برسد و تحقق این هدف نیازمند همفکری و جستجوی راهکارهای نوین در تشکل‌هایی چون کانون تفکر سازمان است .

در این جلسه کارشناسان درباره رابطه هدفمند واحدهای سازمانی با یکدیگر و تعریف اهداف مشترک سازمان و دستگاه های همسو به ویژه شهرداری، راه و شهرسازی، ثبت اسناد و املاک، استاندارد، آموزش فنی و حرفه ای و شرکت های خدمات زیرساختی از جمله :شرکت آبفا،شرکت برق، شرکت گاز و شرکت مخابرات سخن گفتند.

در این نشست همچنین اهداف مشترک شبکه ناظرین، مجریان ذیصلاح، پیمانکاران ،انبوه سازان و دفاتر مهندسی برای همسویی و هم افزایی و ایجاد رابطه موثر شبکه سازی بین عناصر در جهت رسیدن به وضع مطلوب مورد بررسی قرار گرفت .

کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان همچنین وضع  شبکه‌های برون سازمانی و ارتباط آن با نوآوری باز و ایجاد مکانیزم های اجرایی آن را بررسی کرد.

در این نشست، دکتر مرتضی خانی مدیر برنامه‌ریزی و پیشبرد استراتژی منطقه ویژه علم و فناوری استان یزد در باره لزوم شبکه‌سازی در جهت بهبود عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان سخن گفت.

مهندس علیرضا عابدینی دبیر انجمن شهر هوشمند یزد نیز به ارائه سازوکار شبکه‌سازی باتوجه به گروه‌های مرتبط با سازمان نظام مهندسی ساختمان پرداخت ومهندس علی چهره رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان قمت استان یزد راهکارهای ایجاد شبکه‌سازی بر بستر IT در سازمان نظام مهندسی ساختمان را تشریح کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات