«ترک» در بخشی از زمین پارک نهج‌البلاغه

«ترک» در بخشی از زمین پارک نهج‌البلاغه

www.BanaNews.irترک و نشست زمین در بخش‌هایی از پارک نهج‌البلاغه که طی ماه‌های اخیر به محلی جذاب برای گردش و تفریح شهروندان تهرانی تبدیل شده بود، باعث شده بخش‌هایی از این پارک هم‌اکنون به روی مراجعه‌کنندگان بسته شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) همچنین در جلسه دیروز شورای‌شهر نیز اعضای شورا با بیان اینکه نسبت به وقوع ترک در پارک نهج‌البلاغه به شهرداری تذکر داده بودند خواستار رسیدگی سریع مدیریت شهری به این پروژه شدند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: کارشناسان شورا از این مشکل بازدیدی به عمل آوردند و قرار است اعضای شورا نیز از مشکل پیش‌آمده دیدن کنند ولی در یک بررسی اجمالی به نظر می‌رسد به دلیل شتابزدگی در اجرای این پروژه چنین مشکلی ایجاد شده است.

خسرو دانشجو افزود: بخش‌هایی از پروژه‌ که در شیب خیلی تند اجرا شده تثبیت‌های لازم از لحاظ فنی در آن اتفاق نیفتاده این در حالی است که کارشناسان کمیته محیط زیست شورا تذکراتی در جریان اجرای این پروژه درباره تاکید بر انجام مطالعات تثبیت خاک داده بودند ولی این امر اتفاق نیفتاده و ظاهرا آن زمان اظهار اطمینان کرده‌اند که مشکلی به وجود نخواهد آمد. دانشجو اظهار داشت: متاسفانه ترک‌های نگران‌کننده‌ای در این پروژه اتفاق افتاده و بیم آن وجود دارد که بخش‌هایی از آن ریزش کند

 

    نظرات