‍آتش‌نشانان چهار نفر را نجات دادند

‍آتش‌نشانان چهار نفر را  نجات دادند

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از نجات چهار نفر از شهروندان   توسط آتش نشانان شهرداری کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری گفت: در ساعت ۱۲و ۲۷دقیقه امروز ۱۹ اسفند  ماه از یک مورد نیاز به امداد و نجات کوهستان آگاه شدیم.

وی افزود: چهار  نفر از شهروندان که به قصد کوه نوردی به کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) عزیمت نموده بودند،  به علت خارج شدن از مسیر اصلی و نامساعد شدن شرایط جوی قادر به ادامه مسیر نبودند.

عسکری ادامه داد:  این افراد بعد از این که متوجه می‌شوند قادر به ادامه‌ی مسیر نیستند با اقدام درست و به‌جا با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس گرفته و از آتش نشانان درخواست کمک می‌کنند.

وی  افزود: اکیپ امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی در کمال دقت و تخصص اقدام به نجات این شهروندان نموده و در کمال سلامت آنها را به پایین منتقل می‌نمایند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، از شهروندان خواست در کوه پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند و در شرایط نامساعد جوی از عزیمت به کوه خودداری کنند و  در صورت گمراه شدن از مسیر اصلی، با شماره تلفن‌های امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن مسیر خودداری نمایند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در ادامه از عملیات اطفاء حریق یک باب مغازه فروش اغذیه نیز خبر داد.

عسکری، محل این حادثه را خیابان شهید مطهری عنوان کرد و افزود: در ساعت ۱۳و ۱۶ دقیقه ظهر امروز نوزدهم اسفند از این حادثه مطلع شدیم.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله دو دستگاه خودروی  اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام گردیدند  و حریق در کمترین زمان توسط آتش نشانان اطفاء و از گسترش و سرایت آتش جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در ادامه از یک مورد انفجار نیز در شهر کرمان خبر داد و تصریح کرد: در ساعت ۱۸و ۳۸ دقیقه عصر امروز نوزدهم اسفند از انفجار یک باب مغازه آگاه شدیم

وی محل این حادثه را خیابان آسیاآباد جنوبی  عنوان کرد و افزود: یک باب مغازه به علت  شارژ  سیلندر گاز پیک نیک به شیوه‌ی غیر اصولی و ناایمن،  دچار انفجار می‌شود که متاسفانه دو نفر از شهروندان به علت انفجار دچار مصدومیت می‌شوند.

عسکری در ادامه گفت: بلافاصله دو دستگاه خودروی  اطفاء حریق و  امداد و نجات به محل این حادثه اعزام گردید و حریق به وجود آمده اطفاء شد.

وی در پایان عنوان کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات