آزادسازی حدود سه هکتار از تصرفات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه...

مدیر امور آب تهران بزرگ از آزادسازی حدود سه هکتار از تصرفات غیرمجاز واقع در حریم و بستر رودخانه جاجرود در روستای سنجریان از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا نیکنام" با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان واحد حقوقی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی، ۳۳ مورد از تصرفات واقع در حریم و بستر رودخانه جاجرود در روستای سنجریان از توابع شهرستان پردیس با مجموع مساحتی بالغ بر حدود سه هکتار شامل بنای ویلایی، دیوارکشی، محوطه سازی و ... با دستور قضایی صادره از سوی دادستان محترم شهرستان پردیس، قلع و قمع و بستر رودخانه آزادسازی و از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید.

نیکنام تصریح کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

وی در پایان گفت: این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات