دعوت از مهندسان دارای پروانه اشتغال برای ثبت تقاضای استفاده از ظرفیت

دعوت از مهندسان دارای پروانه اشتغال برای ثبت تقاضای استفاده از ظرفیت

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نشست روز شنبه ۱۸ اسفند تصویب کردکه از ابتدای سال آینده ظرفیت های طراحی، اجرا و نظارت به آن دسته از مهندسان دارای پروانه اشتغال اختصاص یابد که قبلا در واحد خدمات مهندسی سازمان تقاضای خود را برای استفاده از ظرفیت مربوطه ثبت و اعلام آمادگی کرده باشند.
به گزارش روابط عمومی سازمان دکتر سالاری در توضیح این اقدام اظهار داشت: بر اساس شیوه ای که تاکنون اعمال می‌شده عملاً برخی از مهندسان به دلایل مختلف: مانند سکونت در نقطه دیگر، و یا عدم علاقه شخصی، مایل به استفاده به موقع از ظرفیت نبوده اند و این مسئله باعث می شده که به هنگام تخصیص ظرفیت ناهماهنگی‌هایی پیش آید که در طرح جدید این مسائل مرتفع شده است .
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تاکید کرد که فرصت ثبت نام و اعلام آمادگی مهندسان دارای پروانه اشتغال نامحدود است و هر زمان در طول سال می‌توانند آمادگی خود را اعلام و از آن پس مشمول تخصیص سهمیه شوند .این شیوه در مورد مهندسان گاز نیز ملاک عمل خواهد بود. در جلسه هیات مدیره همچنین رئیس سازمان نتایج ۳ جلسه مباحث کانون تفکر در سال ۹۷ و نیز طرح شبهای علمی را که در سال آینده به ابتکار سازمان هر دو ماه یکبار با همکاری شهرداری و مشارکت دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود،مطرح کرد و گفت: مخاطب شب های علمی، عموم مردم هستند که به موقع درباره آن اطلاع رسانی می شود .
در جلسه هیئت مدیره، آقای سید محسن دشتکی عضو هیئت اجرایی انتخابات مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها، گزارشی از روند برگزاری این انتخابات و نتایج حاصله را ارائه کرد. هیئت مدیره نیز ضمن تبریک به منتخبان ابراز امیدواری کرد با همکاری خوب دفاتر نمایندگی با سازمان شاهد پیشرفت مناسب در روند امور باشیم .
در همین نشست گزارش پیشرفت کار تشکیل گروه ها و کمیسیون های تخصصی سازمان نیز بر اساس فراخوان های انجام شده برای هر رشته ارائه شد، تا هر چه سریعتر فعالیت آنها آغاز شود.
هیئت مدیره همچنین در جریان شروع اجرای طرح "پنج شنبه ها با مالکان" که از روز ۱۶ اسفند آغاز شده و نیز اجرای سه مورد نشست های تخصصی مهندسان رشته های عمران، مکانیک و برق که با همکاری شرکت سورنا برگزار گردید، قرار گرفتند و مقرر شد برای گسترش اجرای این طرحها و اثربخشی هر چه بیشتر آنها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات