۱۲ المان گرافیکی حجمی و ۷ عدد سفره هفت سین در میادین و پارکهای سنندج نصب می شود

۱۲ المان گرافیکی حجمی و ۷ عدد سفره هفت سین در میادین و پارکهای سنندج نصب می شود

شهردار سنندج اعلام کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو و با هدف ارتقاء سیما ومنظر سطح شهر و استقبال هر چه بهتر و شایسته تر از مسافران و گردشگران نوروزی؛ ۱۲ المان گرافیکی حجمی و ۷ سفره هفت سین در میادین و پارکها سطح شهر نصب می شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: شهردار سنندج از  کارگاه ساخت المان های نوروزی بازدید نمود.

شهردار سنندج اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سال نو یکی از برنامه های شهرداری جهت زیبایی سطح شهر و استقبال از مهمانان نوروزی نصب المان های موضوعی به مناسبت  فرا رسیدن نوروز است.

مهندس حشمت اله صیدی با بیان اینکه هرساله در آستانه سال نو به منظور تنوع بخشی بصری در ارتقاء سیما و منظر شهری، ایجاد شور و نشاط  بین شهروندان و مسافران نوروزی المان هایی در سطح شهر طراحی و نصب  می شود.

وی از طراحی ۱۲ المان گرافیکی حجمی و ساخت  ۷ عدد سفره هفت سین  خبر داد و گفت: این المان ها درمیادین اصلی و پارک های سطح شهر نصب خواهد شد.

مهندس صیدی افزود: المان های کاج های نوری  و گلدان های سنگی بسیار زیبای ساخته شده  که در پارک ها و معابر اصلی نصب می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر نصب المان در میادین و پارک های سطح شهر در نواحی منفصل شهری نیز المان های نوروزی نصب و جانمایی شود.

شهردار سنندج با بیان اینکه از هفته آینده المان های تولید شده در میادین، معابر اصلی و پارکها و بوستان ها  نصب می شود، گفت: امیدواریم با نصب این المانها  بتوانیم فضای شهر را آماده استقبال از نوروز کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات