شهردار کرمان به وعده‌ی خود عمل کرد

رئیس کمیسیون گردشگری و اصناف شورای اسلامی شهر کرمان:

شهردار کرمان به وعده‌ی خود عمل کرد

زحمات شهردار و مجموعه‌ی شهرداری کرمان برای ایام نوروز قابل تقدیر است

رئیس کمیسیون گردشگری و اصناف شورای اسلامی شهر کرمان گفت: به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و نیز از طرف مردم به عنوان نماینده‌ی آنها در شورا از زحمات و تلاش‌های شهردار و و همکارانشان در شهرداری کرمان در یک سال اخیر سپاسگزارم.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سیدمحمدرضا معین زاده میرحسینی در آیین گشایش جشنواره‌ی نوبهار کرمان، افزود: آقای عالم زاده در روز آغاز به کارشان به عنوان شهردار کرمان، وعده دادند که با کمک مشاوران، اساتید دانشگاه و کارشناسان  کارهای خود را اجرا خواهند کرد که امروز شاهد عمل به وعده‌ی ایشان هستیم که جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه‌ی گردشگری، بودن در محور گردشگری است؛ گفت: تلاش می‌کنیم با ایجاد محور گردشگری شهر کرمان به این موضوع کمک کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری در حوزه‌ی بازآفرینی شهر با کمک و همکاری میراث فرهنگی و شهرداری به خوبی در حال اجرا هستند و با اجرای آنها یکایک محله‌های قدیمی شهر، زنده و باز آفرینی می‌شوند.

میرحسینی خاطرنشان کرد: از جمله این محله‌ها که در حال بازآفرینی هستند، محله‌ی گلباز خان، خواجه خضر و محله‌ی شهر که در آن محور گردشگری آیینی مذهبی اجرا می‌شود؛ هستند.

وی تصریح کرد: باز آفرینی محله و بافت قدیم شهرعلاوه بر احیای این بافت، به اضافه شدن به حوزه‌ی بافت تاریخی شهر منجر می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری و اصناف شورای اسلامی شهر کرمان در پایان با ابراز خرسندی و خوشحالی از اجرای برنامه‌های جشنواره‌ی نوبهار شهرداری کرمان، از ۲۶ اسفندماه ۹۷ تا ۲۳ فروردین ۹۸، بار دیگر از شهردار و همکارانش تقدیر و تشکر کرد.

فاطمه نخعی‌فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید _MG_۸۲۸۲.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید _MG_۸۴۳۰.JPG
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات