استقبال شهرداری اراک از نوروز ۹۸

استقبال شهرداری اراک از نوروز ۹۸

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، سرپرست سازمان سیما،منظر و فضای سبز اراک از طراحی و نصب المان های مختلف نوروزی و نورپردازی های متنوع، جهت استقبال از نوروز در مناطق مختلف شهر اراک خبر داد.
محمدرضا کشاورزیان سرپرست این سازمان، ایجاد سیمایی متفاوت در روزهای پایانی سال نسبت به دیگر روزها را در بالا بردن نشاط اجتماعی و شروع سالی پرانرژی برای شهروندان موثر دانست و گفت: المان های متفاوت و مختلف با بهره گیری از هنر طراحان و رنگ های انرژی بخش طراحی و ساخته شده است.
وی ادامه داد: بخشی از المان ها در مناطق مختلف اراک به ویژه مناطقی که شهروندان تردد بیشتری دارند جانمایی و در روزهای آینده، این المان های طراحی شده نصب خواهند شد.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک با اشاره به این نکته، که شهر اراک با توجه به محیط صنعتی و کارگری نیازمند ایجاد محیط بانشاط برای کاهش اثر روزمرگی ناشی از فعالیت در محیط های صنعتی است، افزود: باتوجه به اهمیت این موضوع، زیباسازی منظر شهری اراک برای ایام نوروز اهمیت ویژه دارد و برای نشاط بخشی به جامعه شهروندی از طرح های متنوع و مختلف بهره گرفته شده است.
کشاورزیان بیان کرد: نورپردازی مناطق و معابر نیز بررسی و در موارد مورد نیاز اقدام به تعمیر و در بخشی دیگر از نورپردازی های مناسب در معابر استفاده شده است.
در راستای اجرای عملیات گلکاری بهاری شهر اراک جهت استقبال از نوروز و بهار ۹۸، گل های شب بو، توسط نیروهای اجرایی سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، در بلوار خیابان امام خمینی (ره) کاشته شد.
در راستای اجرای عملیات گلکاری بهاری شهر اراک جهت استقبال از نوروز و بهار ۹۸، گلهای شب بو، توسط نیروهای اجرایی سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، در میدان الزهرا واقع در خیابان جهاد کاشته شد


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات