۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شهرداری‌های استان مرکزی پرداخت ...

۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شهرداری‌های استان مرکزی پرداخت ...

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شهرداری‌های استان مرکزی در سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، مهدی زندیه‌وکیلی در همایش شهرداران استان مرکزی به با اشاره به رکود حاکم بر فضای ساخت و ساز و کاهش درآمد شهرداری‌ها بیان کرد: با وجود مشکلات روند خدمات‌دهی متوقف نشده است و مشکل خاصی بروز نکرد و امور توسعه‌ای مدنظر اجرایی شد .
وی افزود: با همه محدودیت ها امور عمرانی اجرایی شده است به طوری که در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تعداد زیادی از پروژه‌های افتتاح شده مربوط به پروژه‌های شهری و شهرداری‌ها بوده است و حتی حدود ۴ ساختمان فاخر شهرداری در شهرهای مختلف به بهره‌برداری رسید .
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق سازمان شهرداری‌های کشور به شهرداری‌ها گفت: در این راستا در سال ۹۷ بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از این تسهیلات به تعدادی از شهرداری های استان مرکزی پرداخت شده است و از دیگر منابع مانند سرمایه‌گذاری‌های و طرح‌های مشارکتی با دیگر دستگاه‌های اجرایی چرخ توسعه و آبادانی شهرهای استان درگیر رکود نشد و با سرعت مناسب در حرکت بود.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات