آماده باش۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی کرمان برای چهارشنبه سوری

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان:
آماده باش۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی کرمان برای چهارشنبه سوری
والدین فرزندان خود را با خطرات استفاده از مواد منفجره آشنا کنند


مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با توجه به فرا رسیدن شب چهارشنبه آخر سال، ماموران سازمان آتش نشانی در ۱۰ ایستگاه شهر کرمان در حالت آماده باش کامل هستند.
علی عسکری در گفت وگو با کرمان آنلاین با اشاره به برگزاری آیین چهارشنبه سوری توسط مردم در آخرین چهارشنبه هر سال، از احتمال وقوع حوادث ناشی از آتش سوزی در این شب خبر داد.
وی افزود: به همین جهت از سوی سازمان آتش‌نشانی، گشت‌های ویژه‌ی خودرویی و موتوری دیده شده که ایمنی محل برپا کردن آتش در جاهای شلوغ و پر تردد را بررسی خواهند کرد.
عسکری خاطرنشان کرد: در برگزاری این آیین، بیشترین قشر آسیب پذیر، جوانان و نوجوانان هستند که در این راستا سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با توجه به رسالت خود، با راه اندازی کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» موضوع ایمنی و پیش‌گیری از حوادث آخر سال را با جدیت دنبال می‌کند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، هدف از راه اندازی این کمپین را جلوگیری ازحوادث چهارشنبه سوری اعلام کرد و گفت: این کمپین در حال حاضر در فضای مجازی فعال است و همه اقشار مختلف مردم از جمله مدیران به این کمپین پیوستند.
وی بر لزوم آگاه کردن نوجوانان و جوانان از خطرات مواد منفجره تاکید کرد و افزود: به همین منظور ماموران سازمان آتش‌نشانی با حضور در مدارس، ضمن توزیع بروشورهایی در مورد خطرات مواد منفجره با دانش‌آموزان صحبت می کنند و در زمان بازدید دانش آموزان از ایستگاه‌های آتش نشانی، رعایت موارد ایمنی را توضیح می دهند.
عسکری همچنین از هماهنگی با نهادهایی چون اورژانس و نیروی انتظامی خبر داد و تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در روزهای آخر سال به خصوص در برگزاری آیین چهارشنبه سوری، مراقب اطفال و کودکان خود باشند و آنها را هیچگاه تنها نگذارند.

وی با تاکید بر این که والدین باید خطرات استفاده از مواد منفجره را به فرزندان خود گوشزد کنند ادامه داد: نگهداری ، حمل و فروش مواد منفجره، جرم است و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و اطلاع از ساخت مواد آتش زا، موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: مواد دست ساز آتش زا بسیار خطرناک هستند و شهروندان در بر پا کردن آتش، باید تنها از چوب خشک استفاده کنند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۳۳۲۰.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات