شهرداری کرمان نخستین شادپیمایی کودکانه را برگزار کرد

شهرداری کرمان نخستین شادپیمایی کودکانه را برگزار کرد

شهردار کرمان در نخستین شادپیمایی کودکانه، کودکان شهر کرمان را همراهی کرد

شهردار کرمان در نخستین شادپیمایی کودکانه که صبح امروز در میدان گنجعلی خان برگزار شد؛ با حضور در جمع کودکان، در این شادپیمایی مشارکت و کودکان را همراهی کرد.

سید مهران عالم زاده در حاشیه‌ی این برنامه در گفت‌وگو با کرمان آنلاین گفت: این برنامه توسط حوزه‌ی بانوان و خانواده‌ی شهرداری تدارک دیده شده و هدف از آن ایجاد فضایی شاد و با نشاط با حضور کودکان شهر کرمان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن نوروز افزود: حضور بچه ها در محیط شهری، شادی بخش است  و شادی بچه ها حال و هوای نوروز را در شهر کرمان زنده نگه می‌دارد و شور و نشاط را به مردم شهر منتقل می کند.

عالم‌زاده صدای شادی بچه ها را به صدای نوروز تشبیه و خاطرنشان کرد: برگزاری این شادپیمایی درمیدان گنجعلی خان موجب آشنا شدن کودکان با فضای تاریخی شهر می شود و بازتاب آن در فضای رسانه‌ای، زمینه حضور گردشگران را فراهم می‌کند.

شهردار کرمان با تاکید برمعرفی کرمان به عنوان شهری تاریخی تصریح کرد: به طورحتم برنامه‌های شاد از جمله شادپیمایی کودکانه  باعث می‌شود مردم سایر استان های دیگر، کرمان را شهری زنده و شاد ببینند و برای دیدن جاذبه های تاریخی و گردشگری  به کرمان مسافرت کنند.

وی از حضور ۲۴ گروه موسیقی در شهر کرمان خبر داد و گفت: برنامه های شاد نوروز که توسط شهرداری کرمان تدارک دیده شده است در ایام نوروز ادامه دارد.

لازم به ذکر است شادپیمایی کودکانه با همکاری معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری، مدیریت امور بانوان وخانواده شهرداری، سازمان مدیریت پسماند شهرداری، سازمان اتوبوسرانی کرمان  ومجتمع آموزشی دانشوران همراه با اجرای موسیقی و برنامه شاد برگزار شد و در این مراسم از سوی دانش آموزان و مربیان مجتمع آموزشی دانشوران، از سید مهران عالم زاده شهردار کرمان به پاس حضور و توجه به حوزه کودکان، با اهداء گل و هدایایی قدردانی شد.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shadipeymaee۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shadpeymaee.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات