تقدیر از امام اجماعت اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان به جهت کسب رتبه برتر اداره کل در ستاد اقامه نماز استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان،

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در این نشست، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران در همه بخش های اداره کل، گزارشی از عملکرد ۶ ماهه دوم سال ۹۷ و وضعیت آبگیری تالابهای استان را ارائه و از بخش های مرتبط خواستند تا با نظارت و گشت و کنترل های دقیق با توجه به ورود آب، سرشماری و حفاظت حیات وحش را در اولویت برنامه های سال آتی خود قرار دهند.

وی از کارکنان خواست، بخشنامه های سازمانی را الگوی کار خود قرار داده و در چهارچوب و رعایت قوانین سازمان به فعالیت و ارائه خدمت به مردم و برای رضای حق انجام وظیفه نمایند .

پورمردان گفت: از مهمترین اصول اخلاقی و ارزشمند کارکنان، صداقت و سلامت کار می باشد. باید با همدلی، همکاری و همراهی کارکنان و تلاش بر اساس اصل خلاقیت، ایده و نوآوری به منظور رسیدن به اهداف کلان سازمان، تلاش کنیم .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سال پیش رو را سالی پر از موفقیت و سربلندی برای جامعه محیط زیست کشور آرزو کردند. در این نشست که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد از همکاران پرتلاش بخش های مختلف اداره تقدیر وتشکر به عمل آمد.

در این نشست همچنین امام جماعت اداره کل حاج آقا محسن میرشکاری در راستای اهمیت نماز و اقامه آن به شکل جماعت سخنانی ایراد داشتند و سالی پر از خیر و برکت برای همه ی هم استانی ها علی الخصوص پرسنل کوشای حفاظت محیط زیست مسئلت داشتند.

در همین راستا از خدمات ارزنده میرشکاری نیز تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات