همه مدیران ملزم به حضور در اصفهان هستند/ آمادگی ۴۰ سالن ورزشی برای اسکان مسافران

همه مدیران ملزم به حضور در اصفهان هستند/ آمادگی ۴۰ سالن ورزشی برای اسکان مسافران

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در روزهای آینده روزانه امکان اسکان اضطراری در ۴۰ سالن ورزشی از ساعت پنج بعدازظهر فراهم خواهد شد تا مشکلی در تردد خودروها پیش نیاید.

حسین امیری عصر امروز (یکشنبه) در جلسه فوری ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به سیل اخیر در استان‌های شمالی کشور و این که نیمی از جمعیت استان در شهر اصفهان ساکن است لازم است هماهنگی‌های بیشتری درخصوص مدیریت بحران‌های احتمالی به‌وجود آید.

وی با بیان اینکه همه افراد با شوق فراوان درحال خدمت‌رسانی هستند؛ به ویژه در مناطقی که وظیفه اسکان مسافران را برعهده دارند، تلاش قابل توجهی صورت گرفته، افزود: تا کنون ۴۹۶ هزار نفر در شهر اصفهان اسکان یافتند که این رقم نسبت به سال گدشته ۲۱ درصد رشد نشان می دهد.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه ۳۵۰ نفر در آتش‌نشانی به‌صورت شبانه وضعیت ایمنی مسافران را رصد می‌کنند خاطرنشان کرد: شب گدشته ۸۵ درصد ظرفیت اسکان تکمیل شد و هفت هزار نفر در منازل اسکان یافتند.

وی ادامه داد: ۴۵ درصد از گردشگران از مراکز تفریحی، گردشگری و فرهنگی اصفهان زیر نظر شهرداری دیدن کرده‌اند که این آمار فارغ از تعداد گردشگرانی است که از اماکن تحت نظارت میراث فرهنگی دیدن کرده‌اند.

امیری با اشاره به اینکه هماهنگی لازم برای آماده سازی حسینیه‌ها توسط مناطق شهرداری انجام خواهد شد اضافه کرد: در روزهای آینده روزانه امکان اسکان اضطراری در ۴۰ سالن ورزشی از ساعت پنج بعدازظهر فراهم خواهد شد تا مشکلی در تردد خودروها پیش نیاید.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مدیران باید در روزهای آینده در محل کار خود حاضر شده و مدام سرکشی کنند اضافه کرد: آب آشامیدنی لازم برای موقع ضروری پیش‌بینی شود و کانال‌ها، مادی‌ها و بزرگراه‌ها مرتب بازبینی شود و پمپ‌های تخلیه آب نیز در حالت آماده باش کامل قرار گیرند.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه سرویس‌های بهداشتی سطح شهر باید توسط نیروی ثابت با مواد شوینده کافی نظافت و بدون تعطیلی در خدمت مسافران باشد اظهار کرد: در صورتی که منازل دچار آبگرفتگی شوند، مدیریت آن با سازمان آتش‌نشانی بوده و اگر این اتفاق در معابر اتفاق افتاد، شهرداران مناطق با همکاری مدیریت خدمات شهری وظیفه کنترل آن را برعهده خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برای شرایط اضطراری میدان میوه و تره‌بار می‌تواند در مناطق ۴ و ۱۵ مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان آخرین گزینه نیز مصلای اصفهان با هماهنگی‌هایی که انجام خواهد شد برای اسکان مسافران در نظر گرفته می‌شود.

امیری ادامه داد: و سازمان پارک‌ها و سازمان خدمات موتوری با تمام تجهیزات درخصوص احتمال شکسته شدن درختان یا وقوع طوفان شدید باید در آمادگی کامل بوده و لیست کامل مراکز اسکان برای اطلاع‌رسانی شایسته‌تر در اختیار سامانه ۱۳۷ قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات