تکمیل ۷۵ درصد ظرفیت پیش‌بینی شده برای اقامت مسافران نوروزی

تکمیل ۷۵ درصد ظرفیت پیش‌بینی شده برای اقامت مسافران نوروزی

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته ۷۵ درصد ظرفیت پیش‌بینی شده برای اقامت مسافران نوروزی تکمیل شد.

احمدرضا مرادی اظهار کرد: اقامت مسافران در شهر اصفهان از ابتدای نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه شب گذشته ۱۰۰ درصد ظرفیت هتل‌های شهر تکمیل شد، افزود: شامگاه گذشته ۱۰۰ درصد از ظرفیت مدارس تکمیل و مدارس شهرهای اطراف نیز برای اقامت مسافران پوشش داده شد.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: شب گذشته همچنین ۷۰ درصد از ظرفیت پیش‌بینی شده منازل استیجاری و با توجه به احتمال بارندگی ۷۵ درصد ظرفیت باغ فدک تکمیل شد.

وی با بیان اینکه در شرایط اضطراری تعداد ۳۰ ورزشگاه شهرداری، شش ورزشگاه آموزش و پرورش و تعداد هشت ورزشگاه ادارات برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است، گفت: شب گذشته با توجه به تکمیل ظرفیت هتل‌ها، خانه‌های استیجاری و مدارس، ۱۰ ورزشگاه‌ در اختیار شهرداری، سه ورزشگاه اداره کل ورزش و جوانان و دو ورزشگاه مربوط به دانشگاه صنعت آب و برق و دانشگاه فرهنگ و هنر در چرخه استفاده قرار گرفت.

مرادی با بیان اینکه اقامت مسافران در شهر اصفهان از ابتدای نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته، گفت: آمار اقامت مسافران در شب گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته که پیش‌بینی می‌شود امشب حجم مسافران با توجه به آغاز فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: روز گذشته در جلسه فوری ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان، با توجه به شرایط جوی و بارندگی پیش‌بینی شده تصمیم بر افزایش تعداد مراکز مسقف برای اقامت مسافران گرفته شد، به همین دلیل تعداد ۳۰ ورزشگاه شهرداری، شش ورزشگاه آموزش و پرورش(هر ناحیه یک ورزشگاه)، ۱۳ ورزشگاه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان و ۱۰ حسینیه برای اقامت مسافران آماده شده تا در صورت بارندگی، مسافران به مراکز مسقف انتقال داده شوند و در باغ فدک اقامت مسافر نداشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات