حذف مشکل مسکن کشور در سال ۹۲

حذف مشکل مسکن کشور در سال ۹۲

www.BanaNews.irوزیر مسکن و شهرسازی و سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: دولت در سال ۹۲ مشکل مسکن مردم کشور را برطرف می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد صبح امروز در جریان افتتاح پل گزافرود رودسر اظهار داشت: در حال حاضر میزان فعالیت‌های عمرانی کشور را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مضاعف مهم‌ترین هدف دولت است، افزود: دولت در راستای منویات مقام معظم رهبری به دنبال تسهیل در زندگی مردم است.

وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه وزارت مسکن و شهرسازی و راه و ترابری از جمله دستگاه‌های زیرساختی دولت است، تصریح کرد: وظیفه ما این است که در راستای رسیدن به یک کشور توسعه‌یافته اقدام‌های زیرساختی از جمله مسکن و راه را برای مردم به نحو شایسته فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت در سال ۹۲ تصمیم دارد مشکل مسکن مردم کشور را برطرف کند.

استاندار گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: تحقق پروژه‌هایی از جمله راه‌آهن، آزادراه و بزرگراه در استان با حمایت دولت سبب می‌شود تا گیلان کمترین دغدغه زیرساختی را به دنبال داشته باشد.

مهدی سعادتی احداث مسکن مهر ۱۵ هزار واحدی در رشت را تنها گوشه‌ای از توانمندی دولت در گیلان عنوان کرد.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس نیز در این مراسم با بیان اینکه تنها راه ارتباطی نزدیک به پایتخت، آزادراه رشت‌ ـ قزوین است، گفت: با احداث محور کلاچای‌ ـ رحیم‌آباد ـ قزوین، گیلان از محور دیگر راه ارتباطی با پایتخت برخوردار می‌شود.

اسدالله عباسی افزود: در حال حاضر طرح احداث کمربندی کلاچای و تقاطع واجارگاه رودسر و ورودی گسکرمحله طراحی شده و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها مشکلات ارتباطی مردم منطقه برطرف می‌شود.

وی عملکرد دولت در راستای مسکن مهر را گامی ارزشمند برای خانه‌دار شدن مردم دانست.

علی نیکزاد صبح امروز در سفر یکروزه خود از طریق رامسر وارد استان گیلان شد و در این سفر پروژه‌هایی مانند پل چمخاله را مورد افتتاح قرار می‌دهد و بازدید از مسکن مهر شهرستان‌های استان را نیز در برنامه کاری خود دارد.

    نظرات