مدیریت بحران مطلوب در حین حوادث نیازمند راهکارهای ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع مرکزی، مهندس محمد اله داد در کمیته مدیریت بحران که با حضور مدیران ارشد شرکت برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: طی چند روز اخیر شاهد بارندگی شدید، سیل و بروز مخاطرات و مشکلات مختلف به واسطه آن در کشورمان بودیم و براساس اخطاریه های هواشناسی  بارندگی های روزهای آتی چنانچه در استان درست هدایت نشود منجر به بروز مشکلاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه از شبکه های نزدیک رودخانه طی روز گذشته بازدید و در صورت نیاز اقدامات ایمن سازی صورت پذیرفته است، افزود: طی برنامه ریزی های درازمدت ،اقدامات لازم در راستای مقاوم سازی شبکه های برق صورت پذیرفته و هرساله در حال انجام است.

مهندس اله داد تصریح کرد: طی بارش های متوالی شاهد آبگرفتگی برخی از پست ها ی زیرزمینی در استان بودیم که با تلاش نیروهای عملیاتی ظرف همان روز، تخلیه آب صورت پذیرفت.

وی بابیان اینکه شرح وظایف بخش های مختلف تهیه شده وکلیه اکیپ های عملیاتی به صورت آماده باش هستند،افزود: از شهروندان تقاضا می شود در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات شرکت تماس برقرار کنند و یا به سامانه پیامکی پیک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک ارسال کنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات