تا این لحظه هیچگونه تلفات جانی در استان مرکزی بر اثر بارش و سیلاب...

استاندار مرکزی در ارتباط مستقیم با شبکه خبر با بیان اینکه پنج روستا در شمال شرق اراک و مجاورت تالاب میقان در محاصره آبگرفتگی قرار دارد، گفت: تا این لحظه هیچگونه تلفات جانی در استان مرکزی بر اثر بارش و سیلاب گزارش نشده است .

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته چندین روستا در محاصره سیل قرار گرفت که با تلاشهای شورای مدیریت بحران نقاط حادثه خیز خالی از سکنه شد تا شاهد تلفات جانی نباشیم .

وی بیان کرد: رودخانه اراک در شرایطی اضطراری قرار دارد که درصورت سر ریز شدن آب رودخانه با وضعیت بحرانی روبرو خواهیم بود .

استاندار مرکزی گفت:  تدابیر لازم برای مقابله با سیل در نقاط مختلف استان اندیشیده شده است و استان توانسته ۱۵۰ میلیمتر بارندگی را در ۷۲ ساعت اخیر کنترل کند .

وی ادامه داد: پنج روستا در شمال شرق اراک و مجاورت تالاب میقان در محاصره آبگرفتگی قرار دارد که چندین دستگاه بیل مکانیکی و خودروهای سنگین در این مناطق در حال حفر کانال برای هدایت اصولی آب هستند که آب وارد منازل روستایی نشود .

آقازاده ابراز کرد: تا این لحظه هیچگونه تلفاتی در استان مرکزی بر اثر بارش و سیلاب گزارش نشده است و خسارات مادی وارد شده ناشی از سیلاب نیز اندک است .

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: وضعیت استان لرستان برای ما نگران کننده است و به محض اطمینان از شرایط امن استان مرکزی به کمک آنان خواهیم شتافت و صبح امروز  نیز ۳۰ دستگاه ماشین سنگین به استان لرستان جهت امداد فرستاده شده است و امشب نیز هزار چادر به این استان ارسال می شود .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات