اهتمام ویژه دولت برای تأمین مسکن مردم

اهتمام ویژه دولت برای تأمین مسکن مردم

وزیر مسکن و شهرسازی از اهتمام ویژه دولت برای تأمین مسکن مورد نیاز مردم خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (Bananews.ir)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن و شهرسازی ، مهندس نیکزاد در حاشیه بازدید روز پنجشنبه گذشته از پروژه های مسکن مهر استان گیلان با بیان اینکه دولت تمام اهتمام خود را به کار بسته تا مشکل مسکن مردم را رفع کرده کند ، تصریح کرد : بنا داریم تا سال ۹۲ مشکل مسکن مردم کشور را برطرف کنیم و خدمتی صادقانه به مردم ارائه دهیم.

وی کشور را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تشبیه کرد و افزود : دولت در راستای منویات مقام معظم رهبری به دنبال تسهیل زندگی مردم است.

وزیر مسکن و شهرسازی در ادامه ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند ساخت واحدهای مسکونی مهر در استان گیلان ، گفت: ۶۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در استان گیلان ساخته می شود که یک سوم این پروژه ها مربوط به شهرستان رشت است.

مهندس نیکزاد تصریح کرد: مشکلی از بابت تأمین خدمات زیربنایی در پروژه های مسکن مهر استان گیلان وجود ندارد.

وی به ساخت هشت بیمارستان با ظرفیت مجموع ۸۶۸ تخت در استان گیلان خبر داد نیز اشاره کرد و اظهار داشت : تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستانها هزینه شده و برای تکمیل نهایی آنها به ۷۲۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وزیر مسکن و شهرسازی با تأکید بر اینکه تلاش می کنیم در سال جهاد اقتصادی سطح اقتصاد و رفاه زندگی مردم را بالا ببریم ، افزود: مسوولان بخش ساخت و ساز باید طبق سیاست های این وزارتخانه با جدیت حرکت کنند.

 

 

 

 

    نظرات