وزیر راه و شهرسازی: آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر به بیش از ۵۵ هزار واحد مسکونی نیاز دارند

وزیر راه و شهرسازی: آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر به بیش از ۵۵ هزار واحد مسکونی نیاز دارند



مهندس محمد اسلامی می گوید: طبق برآورد اولیه، آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر به بیش از ۵۵ هزار واحد مسکونی نیاز دارند.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی با حضور در جمع مدیران و کارکنان وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه با اشاره به ابلاغ برنامه‌های سال ۹۸ دستگاه‌های تابعه اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری و سهم قابل توجه وزارت راه و شهرسازی در چرخه تولید، برنامه‌های ابلاغی باید با سرعت انجام شود.
وی با بیان اینکه «کشور در رکود نمی‌ماند و راه پیشرفت از مسیر خودباوری و استفاده از منابع داخلی است» افزود: طبق برآورد اولیه، آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر به بیش از ۵۵ هزار واحد مسکونی نیاز دارند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نیاز کشور به تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی خاطرنشان کرد: تکلیف قانونی وزارت راه و شهرسازی تشویق و حمایت از انبوه سازان برای ورود به عرصه ساخت و ساز است که منجر به رونق فضای کاری صنایع وابسته حوزه مسکن و ساختمان،‌ جامعه مهندسی و نظام کاردانی می‌شود.
اسلامی بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی باید کمک کند تا تمامی مراحل ساخت و ساز بر اساس استانداردها انجام گیرد تا مانع از هدر رفت منابع بر اساس ساخت و ساز غیر استاندارد شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات