۹۳۸ نفر توسط اتوبوس سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی به صورت رایگان ویزیت شدند

۹۳۸ نفر توسط اتوبوس سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی به صورت رایگان ویزیت شدند

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، احمد سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از ویزیت رایگان ۹۳۸ نفر توسط اتوبوس سلامت مستقر در محل اسکان میهمانان نوروزی با عنوان بهار علوی در نوروز ۹۸ خبر داد.

احمد سراج با اعلام خبر فوق گفت: ۹۳۸ نفر در ایام نوروز در اتوبوس سلامت که در نمایشگاه بین المللی محل اسکان مهمانان نوروزی قرار داشت به صورت رایگان ویزیت شدند. این طرح که از ابتدای تعطیلات نوروز آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه داشت، استقبال بسیار خوبی را از جانب میهمانان نوروزی در پی داشت .

این مقام مسئول عنوان کرد: این طرح با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان انجام شد و پزشکان و پرستاران مربوطه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در اتوبوس سلامت مستقر بودند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با بیمارستان ها و مراکز درمانی، تعداد ۵۰ نفر از کسانی که نیاز به درمان داشتند به نزدیکترین بیمارستان منتقل شده و با نامه اتوبوس سلامت به صورت رایگان مورد معاینه و رسیدگی قرار گرفتند.

سراج افزود: بسیاری از میهمانان نوروزی بابت استقرار اتوبوس سلامت و رسیدگی های خوب پزشکان و پرستاران بارها از اقدام معاونت فرهنگی اجتماعی ورشی شهرداری اهواز قدردانی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات