اجرای ۸۷۴ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان سمنان

اجرای ۸۷۴ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان سمنان

با اعتباری به مبلغ ۸۶ میلیارد ریال انجام شد؛

اجرای ۸۷۴ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان سمنان

در طی سال قبل، ۸۷۴ پروژه عمرانی برق رسانی با سرمایه گذاری به مبلغ ۸۶ میلیارد ریال در شهرستان سمنان به اجرا در آمده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان با عنوان این مطلب بیان داشت: در سال ۹۷، عملیات توسعه و احداث ۱۰ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط به انجام رسیده است.

علیرضا قیومی گفت: به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید، ۲۶ ایستگاه هوائی توزیع برق با قدرت سه هزار و ۷۴۵ کیلوولت آمپر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته و ۶۵ پست هوائی و زمینی نیز با افزایش ظرفی ت دو هزار و ۱۴۵ کیلوولت آمپر بهینه سازی گردیده است.

وی با اعلام این که احداث یک دستگاه پست رو زمینی کیوسکی در منطقه آستانه سمنان ، در زمره اقدامات به عمل آمده محسوب می شود افزود: دایرنمودن سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنائی معابر در سطح شهرستان، از دیگر فعالیت هایی است که اجرائی شده است.

قیومی اظهارداشت: به همت نیروهای عملیاتی و اکیپ های تعمیرات این مدیریت، اصلاح شش هزار متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار و همچنین ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف شهرستان بهینه سازی شده است.

وی یادآور شد:در سال گذشته و به منظور انجام برنامه های تجمیعی برای اصلاح و تعمیرات تاسیسات توزیع برق شهرستان، ۲۲ رزمایش خدمت متعالی برگزار شده که نسبت به سال ۹۶، بیش از ۳۷ درصد رشد را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: با همکاری شهرداری سمنان، زیباسازی فضای بیرونی هشت ایستگاه زمینی توزیع برق عمومی و تبدیل ۱۲۲ اصله پایه تلسکوپی به پایه های تزئینی در سمنان انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات