نشست هوشمند سازی خدمات...

نشست هوشمند سازی خدمات...

نشست مشترک مدیران و کارشناسان سازمان فاوا، کارشناسان حوزه معاونت شهرسازی و کارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان با هدف هوشمند سازی خدمات شهرسازی به ویژه دریافت پروانه ساختمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد، مسعود تاج آبی رئیس سازمان در این نشست گفت: الکترونیکی و هوشمندسازی نمودن خدمات شهرسازی شهرداری سبب افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد و شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری، استعلام ها و مراحل اخذ پروانه ساختمانی را پیگیری نمایند.

وی خاطر نشان کرد: هوشمندسازی خدمات شهرداری به ویژه خدمات شهرسازی به ظاهر پروژه کوچکی به نظر می‌رسد، اما این موضوع با موضوعات بزرگ در شهر قابل قیاس می باشد، چرا که از نظر فراهم نمودن زیر ساخت‌ها اهمیت بالایی دارد و کار بزرگ و ارزشمندی است.

تاج آبی افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک تمامی امور شهرداری و مسائل مربوط به مراجعه شهروندان به شهرداری به صورت الکترونیک و هوشمند به آنان ارائه شود تا بدون هرگونه تبعیض و اتلاف وقت، خدمات به صورت آنلاین و شبانه روزی در دسترس شهروندان باشد.

وی تصریح کرد: از ویژگی های شهرداری الکترونیک حذف پرونده های کاغذی، کاهش هزینه های تردد شهری، کاهش ترافیک و آلودگی های زیست محیطی است.

شهر هوشمند شهری است که اجرای اکثر فعالیت های آن از طریق امکانات مبتنی بر اینترنت و فناوری های نوین امکانپذیر باشد، در چنین شهری ضرورتی ندارد مردم برای انجام کارهای روزمره خود زمان زیادی را صرف کنند، بلکه تمام این کارها را می توانند از طریق نرم افزارهای فناوری من جمله رایانه های شخصی و اتصال به درگاه های ارتباطی انجام دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات