رئیس سازمان حمل و نقل بار و...

رئیس سازمان حمل و نقل بار و...

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد بر آشتی دادن شهروندان با حمل و نقل عمومی و استفاده کمتر از خودروهای تک سرنشین در شهر، به ویژه بافت مرکزی و تاریخی تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، محمد رضا شفیعی رئیس سازمان با احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شفیعی بر آشتی دادن شهروندان با حمل و نقل عمومی و استفاده کمتر از خودروهای تک سرنشین در شهر به ویژه بافت مرکزی و تاریخی توسط صدا و سیما تاکید نمود و افزود: امیدواریم با همکاری فی ما بین دو سازمان در خصوص آموزش های موثر و چندجانبه برای توسعه حمل و حمل گام برداریم.

وی اظهارداشت: تلاش دو مجموعه باید بر این امر استوار شود تا در سال جدید نیز سطح کمّی و کیفی همکاری ها را با یکدیگر افزایش داده و در خصوص تهیه برنامه ها و تیزرها در زمینه آموزش شهروندی و فرهنگ سازی جهت استفاده بهینه از وسایل حمل و نقل عمومی تلاش های لازم صورت پذیرد.

احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد نیز در خصوص همکاری ارزنده بین دو سازمان در سال گذشته گفت: هر چند صدا و سیمای مرکز یزد ممکن است بیشترین همکاری خود در سال گذشته را با سازمان ها و ارگان های دیگر داشته باشد اما بدون شک بهترین و همکاری باکیفیت خود را با سازمان حمل و نقل در سال های اخیر داشته است.

وی تصریح کرد: همکاری با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد هر چند بیشترین همکاری نبوده ولی قطعاً بهترین بوده است.

در پایان این دیدار، رئیس و کارشناسان سازمان از بخش های مختلف صدا و سیما مرکز یزد بازدید نمودند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات