تشکیل جلسه کمیسیون روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها

تشکیل جلسه کمیسیون روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها


تشکیل جلسه کمیسیون روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها

کمیسیون روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها روز چهارشنبه ۲۷ فروردین در محل شورای مرکزی تشکیل جلسه داد.
در آغاز جلسه که تنی چند از اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز حضور داشتند، مهندس منصور بهادری دبیر اجرایی شورای مرکزی، با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، فرارسیدن روز معمار را که همزمان با سالروز تولد شیخ بهایی در سراسر کشور گرامی داشته می‌شود، تبریک گفت.
دبیر اجرایی شورای مرکزی سپس به حادثه سیل اخیر پرداخت و با تشکر از سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها که در جهت کمک به مردم همکاری نموده اند، این بلیه طبیعی را فرصتی برای همگرایی و حضور فعال سازمان ها در امور بازسازی و طراحی اصولی ساختمان ها دانست.
آنگاه مهندس مقومی دبیر کمیسیون به تشریح موارد دستور کار جلسه پرداخت و اعضا در موارد مهمی از جمله در زمینه وحدت رویه در تعیین تعرفه خدمات مهندسی و پیگیری چارچوب قبلی در زمینه شناسه ملی که مورد عمل وزارت راه و شهرسازی نیز قرار گرفته است، به تبادل نظر پرداختند.
تجمیع وقت انتخابات گروه‌های تخصصی سازمان‌های استان‌ها و توجه ویژه به بحث شناسنامه فنی و ملکی و دریافت آن، از دیگر موارد دستور کار جلسه کمیسیون روسای سازمان های استان ها بود.
در خصوص بیمه مسئولیت مهندسان نیز درخواست شد شورای مرکزی به صورت متمرکز ورود نموده، تفاهمنامه ای به صورت کشوری منعقد نماید.
از مهمترین موارد دستور کار کمیسیون روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، ارجاع نظارت بود که با توجه به شرایط متفاوت استان ها و هزینه ای که برای ارجاع نظارت و نرم افزارهای مربوطه داشته اند، مقرر شد با حداقل تغییرات و با انجام اصلاحات لازم به صورت وحدت رویه، این موضوع در دستور کار شورای مرکزی قرار بگیرد و در این زمینه افزایش رضایتمندی مردم مورد توجه و در اولویت باشد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات