آزاد سازی و لایروبی بیش از ۱۵ هزار متر مربع از رودخانه کن در...

سرپرست امور منابع آب اسلامشهر از آزادسازی و لایروبی ۱۵۵۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه کن طی فروردین سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمدرضا گیتی پژوه" با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و بارندگی های فروردین ماه امسال گروه های گشت و بازرسی این امور ضمن حضور مستمر از ابتدا سال در خصوص آبگذری ایمن مسیر رودخانه کن و حفاظت و صیانت از منابع آب حدود ۴۵۰۰ متر مربع مستحدثات ساخته شده جمع آوری و بستر رودخانه کن آزاد سازی گردید.

گیتی پژوه افزود: ضمن اینکه در چندین مقطع از رودخانه مذکور نیز لایروبی به میزان یازده هزار متر مربع انجام شد.

وی ادامه داد: در طی این مدت از سوی گروه گشت و بازرسی آب های سطحی ضمن بررسی دقیق و شناسایی تخلفات اخطاریه های لازم صادر و ابلاغ گردید و همچنین امور منابع آب شهرستان اسلامشهر با تمام ظرفیت خود نسبت به شناسایی و برطرف نمودن نقاط حادثه خیز در رودخانه ها اقدام می کند تا به هنگام بارش های شدید زمینه عبور ایمن سیلاب را فراهم کرده و مانع وقوع حوادث احتمالی شود.

محمدرضا گیتی پژوه مدیر امور منابع آب شهرستان اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: این عملیات در جهت رفاه و ایمنی شهروندان و به دلیل پایین آمدن سطح آب رودخانه کن و کاهش خطر سیل زدگی اراضی حاشیه رودخانه و نیز افزایش ظرفیت آبگذری رودخانه انجام شده است و به تناوب نیز در تمام رودخانه ها و مسیل های حوزه عملکرد این امور ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات