حمایت بین المللی از دومین کنفرانس معماری و سازه

حمایت بین المللی از دومین کنفرانس معماری و سازه

www.bananews.irدومین کنفرانس بین المللی معماری و سازه و سومین کنفرانس ملی سازه های فضا کار توسط قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، سید علیرضا به نژاد دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: دومین کنفرانس بین المللی معماری و سازه و سومین کنفرانس ملی سازه های فضا کار توسط ۳۵ دانشگاه مختلف کشور از جمله دانشگاه های سراسری، آزاد و غیر انتفاعی در حال برگزاری است.

به نژاد افزود: در قسمت اجرایی این کنفرانس نمایندگانی از بخشهای صنفی از جمله جامعه مهندسان مشاور، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، انجمن علمی سازه های فضا کار و انجمن علمی سازه های فولادی حضور دارند که در حقیقت هدایت کلی و خط مشی کنفرانس ها را تهیه و کنترل کرده اند.

به نژاد در ادامه حمایت های بین المللی را مدنظر قرارداد و گفت: انجمن بین المللی سازه های فضاکار، نشریه بین المللی سازه های فضایی و همچنین کمیسیون ملی یونسکو از جمله سازمان هایی هستند که قطب علمی را در برگزاری این کنفرانس ها حمایت کرده اند.

به گفته وی ۲۱ استاد برجسته بین المللی از ۱۱ کشور دنیا، ۴ استاد ایرانی مقیم خارج از کشور وتعداد زیادی شرکت کننده از شهرهای مختلف کشور نیز در این کنفرانس ها حضور یافته و از نزدیک با آخرین تجربیات و دستاوردهای اساتید و صاحب نظران برجسته معماری و سازه های فضاکار آشنا می شوند.

به گزارش بنانیوز به نقل از مهر، وی به برنامه های حاشیه ای این کنفرانسها اشاره و تصریح کرد: برگزاری ۱۴ کارگاه تخصصی توسط اساتید ایرانی و خارجی و برگزاری ۵ مسابقه در حوزه های مختلف از جمله مسابقه پایان نامه های برتر دانشجویی در حوزه های فناوری معماری، مسابقه کارهای فن آورانه در حوزه معماری مربوط به ۱۰سال گذشته، مسابقه درحوزه مجموعه های ورزشی و طراحی یک الگوی مجموعه ورزشی و انتخاب یک مجموعه ورزشی مناسب ساخته شده ، مسابقه طراحی و ساخت یک صندلی توسط دانشجویان معماری و طراحی صنعتی است که در ۴ روز نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به نژاد همچنین ازحمایتهای شهرداری تهران، معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای برگزاری این نمایشگاه یاد کرد.

 

 

    نظرات