کمک های جمعی از شهروندان به مناطق سیل زده ارسال شد

کمک های جمعی از شهروندان به مناطق سیل زده ارسال شد

با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار منطقه پنج و جمعی از مدیران شهری کمک‌های خلاری‌های مقیم شیراز در قالب چندین کامیون و پیوستن به پویش مردمی « دوباره شیراز؛ دوباره مهربانی» به منطقه سیل زده غرب کشور و محله سعدی ارسال شد.
به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، «سیداحمدرضا دستغیب» در مراسم ارسال کمک‌های غیرنقدی ۴ میلیارد ریالی خلاری‌های مقیم شیراز از همت شهروندان شیرازی تجلیل کرد و گفت: به رغم درگیری شیراز با بحران سیل، اما شهروندان از دیگر هم وطنان خود غافل نشده اند.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شیرازی‌ها در نوع دوستی همیشه تاریخ پیشگام بوده‌اند و از هیچ کمکی برای سیل زدگان عزیزدریغ ندارند.
دستغیب افزود: تیم عمرانی شهرداری شیراز نیز از ابتدای سیل در منطقه لرستان و خوزستان حضور دارد و منشا اثر بسیاری برای هم وطنان در مقابله با سیل بوده است. شورای اسلامی شهر شیراز برای کمک به هم وطنان سیل زده آمادگی هر نوع همکاری را دارد.
همچنین در این مراسم مسعود طهماسبی شهردار منطقه پنچ شیراز نیز با اشاره به سابقه خیرین خلاری در ارسال کانکس های مسکونی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه در سال ۹۶گفت: باید از همت و تلاش خیران خلاری را در ارائه کمک به سیل زدگان استان خوزستان و شهرک سعدی شیراز و پیوستن به پویش مردمی «دوباره شیراز؛ دوباره مهربانی» تقدیر کرد.
شهردار منطقه پنج همچنین از تلاش هیات امنای حسینیه خلاری ها در ایام نوروز امسال نیز تقدیر نمود و گفت: حمایت خلاری ها به مسافران نوروزی گرفتار در سیل آنقدر خوب بود که ضمن اسکان مهمانان نسبت به تهیه غذا نیز اقدام نموده اند.
بر اساس این گزارش، این کمک ها به ۱۴۶ خانوار سیل زده استان خوزستان و ۴۰ خانوار سیل زده شهرک سعدی که از قبل شناسایی شده اند، اهدا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات