نورپردازی پایه چراغ راهنمایی چهار تقاطع سطح شهر در حال انجام است

نورپردازی پایه چراغ راهنمایی چهار تقاطع سطح شهر در حال انجام است

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری با بیان این که نقش کلیدی چراغ های راهنمایی در انتظام بخشی به ترافیک عبوری از تقاطع ها بر کسی پوشیده نیست، گفت: به منظور تامین دید بهتر رانندگان و در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور در تقاطع های پرتردد پروژه نورپردازی پایه چراغ راهنمایی ۴ تقاطع های سطح شهر، در دستور کار سازمان قرار گرفت که تا کنون در دو تقاطع انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: این پروژه برای نخستین بار در تقاطع صدا و سیمای مرکز قزوین اجرا شد و در حال حاضر نورپردازی چراغ راهنمایی در تقاطع معلم-نوروزیان انجام شده است.

جهانگیری گفت: این نورپردازی طبق رنگ چراغ راهنمایی بوده و با دید بهتری که برای رانندگان ایجاد می کند، در نظم بخشی به تردد خودروها در تقاطع ها موثر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه در تقاطع های ولیعصر (عج)، ۲۲بهمن و مدنی – نوروزیان نیز اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: اعتبار لازم برای اجرای پروژه نورپردازی پایه چراغ های راهنمایی تقاطع های نامبرده ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات