طرح سلامت در محلات شهر ارومیه اجرا می شود

طرح سلامت در محلات شهر ارومیه اجرا می شود

رییس مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه از امضاء تفاهم نامه چهار جانبه در راستای ارتقاء سطح سلامت عموم شهروندان و افزایش مشارکت های اجتماعی سلامت محور جسمی، روانی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امیر جلیلی با اشاره به اجرای طرح سلامت در محلات شهر، بیان کرد: در راستای طرح سلامت محلات تفاهم نامه چهار جانبه ای ما بین شهرداری ارومیه و استانداری آذربایجان غربی، اداره کل راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی منعقد شد.

وی بیان کرد: راه اندازی طرح سلامت محلات با استفاده از ظرفیت های موجود شهرداری در قالب خانه های سلامت این مرکز واقع در فرهنگسرا ها انجام خواهد گرفت و به صورت آزمایشی در خانه سلامت شهید مظاهری با همکاری و نظارت این مرکز که بعنوان ناظر عالی شهرداری در حسن اجرای تفاهم نامه معرفی شده است اجرا می شود.

رییس مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه اظهار کرد: هدف کلی از اجرای این طرح افزایش سطح آگاهی سلامت محور شهروندان از طریق برگزاری کلاس ها وکارگاه های آموزشی پیشگیرانه از انواع بیماری های جسمی، روانی و کنترل ناهنجاری های اجتماعی از طریق مشاوره های خصوصی و عمومی رایگان و تهیه و انتشار محتوی آموزشی در قالب بنر، بروشور و تراکت است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات