دوربین مداربسته و سرعت گیر در تقاطع های غیر همسطح شهر نصب می شود

دوربین مداربسته و سرعت گیر در تقاطع های غیر همسطح شهر نصب می شود

شهردار ارومیه گفت: در طول سال ۹۷ نفر چند تن عابر پیاده در مسیر تقاطع های غیر همسطح جان خود را از دست دادند لذا امسال نسبت به نصب سرعت گیر و دوربین در مسیر تقاطع ها اقدام می شود .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهردار ارومیه ، محمد حضرت پور بیان کرد: در طول سال ۹۷ نفر چند تن عابر پیاده در مسیر تقاطع های غیر همسطح جان خود را از دست دادند لذا امسال نسبت به نصب سرعت گیر و دوربین در مسیر تقاطع ها اقدام می شود اما رانندگان باید به فرهنگ ترافیک و کاهش سرعت جهت جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار نگاه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با اعلام اینکه ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند انتخاب شده است، گفت: در حال حاضر شهرداری ارومیه ۲۳ وظیفه را برعهده دارد که با حرکت به سمت شهر هوشمند و انجام این وظایف بصورت الکترونیک خواهیم توانست تا حد زیاد باعث کاهش ترافیک در شهر شویم.

شهردار ارومیه با اشاره به کاهش ترافیک و برخورداری شهروندان از یک شهری پاک، بیان کرد: معضل ترافیک با یک نگاه فرهنگی رفع می شود اگرچه ایجاد زیر ساخت ها در کنار این مهم ضروری است.

وی یادآور شد: اگرچه با توسعه زیر ساخت سعی در کاهش ترافیک شهری داریم اما نگاه فرهنگی به این مهم بسیار ضروری است چرا که شهروندان هر چقدر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی جهت تردد را جایگزین وسایل نقلیه شخصی کنند، بسیار در کاهش ترافیک موثر است.

شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به آزاد سازی امتداد خیابان عطایی، اظهار کرد: بازگشایی امتداد خیابان عطایی، ۹ معارض ملکی دارد که متاسفانه این معارضین نسبت به بازگشایی آن همراهی نمی کنند که در صورت همراهی آنها در بازگشایی شاهد کاهش ترافیک در آن مسیر خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات